زمانی بود که دنیای تجارت و رقابت کوچک تر از امروز بود و هر کسب و کار نوپایی که کالای با کیفیت اراِئه می‌کرد، می‌توانست در عرض چند سال رشد خوبی داشته باشد. در واقع به دلیل توازن بین عرضه و تقاضا چندان احتیاجی به تبلیغات نبود و هر برندی کیفیت کالای تولیدی‌اش، مبلغ کارخانه‌اش بود.
در دنیای مدرن امروز اینگونه نیست، به دلیل بیشتر شدن رقابت در تمامی حوزه‌های تجاری، تقریبا تبلیغات حرف اول را می‌زند، از تبلیغات رایگان مجازی مثل اینستاگرام و تلگرام گرفته تا تبلیغات میلیونی تلویزیون و شبکه‌های ماهواره.
البته نباید فراموش کنیم که در طی چند دهه اخیر هدیه‌های تبلیغاتی هم سهم بزرگی در دنیای تبلیغات داشته اند. به طوری که یک شرکت بین المللی برای این هدایای تبلیغاتی بنیان گذارده شد و در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰۰۰ عضو نیز دارد.
اما ایده هدایای تبلیغاتی از کجا آمد؟
تا اواخر قرن نوزدهم هیچ سازمان یا اداره‌ای برای تهیه و تولید هدایای تبلیغاتی وجود نداشت. فردی آمریکایی به نام جاسپر میکس، که صاحب چاپخانه‌ای در کوشاکتن اوهایو بود، صاحب یک کیف فروشی را متقاعد کرد که کیف‌هایی با اسم مغازه‌اش را به مدرسه‌ای بدهد. افراد بسیاری این آقای نابغه را موسس و بنیان گذار این شیوه از تبلیغات، یعنی استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌دانند.

چرا باید از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید؟

پاسخ ساده است شما برای ماندگار شدن احتیاج دارید که هر روز دیده شوید، اما گاهی اوقات هر روز دیده شدن می‎تواند گران تر از تصورتان باشد. فکر ‌می‌کنید چه هزینه گزافی باید صرف شود تا نام شما روی بیلبورد‌های سطح شهر قرار بگیرد؟ با مقداری جست و جو میتوان به نتیجه رسید: چیزی بین پنجاه میلیون تومان تا چهارصد میلیون تومان، که چند عامل روی این بازه قیمت تاثیر گذار است مثل ابعاد و محل قرار گیری بیلبورد، هر چه منطقه پر رفت و آمد تر بیلبوردش هم گران تر!! اگر شما صاحب کسب و کار نوپایی هستید قاعدتا این ارقام برایتان زیاد خواهد بود. راه حل چیست؟؟

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی

استفاده ازهدایا می‌تواند به ۴ دلیل زیر برایتان موفقیت آمیز باشد:
۱) هر روز در دید هستند ولی نگران نباشید، قیمت شان به اندازه بیلبوردها سرسام آور نیست.
۲) طبق یک نظر سنجی ۵۲% افراد گفته اند که وقتی هدیه‌ای از سمت شرکت یا برندی دریافت می‌کنند باعث می‌شود که حس بهتری نسبت به آن شرکت یا برند داشته باشند.
۳) ۵۰% از افرادی که به آنها هدیه‌ی تبلیغاتی داده می‌شود، از آن استفاده می‌کنند.
۴) معمولا افراد به وسایلی که هر روز یا مکررا، از آن استفاده می‌کنند عادت می‌کنند، چه بهتر که نام برند شما بر روی آن نوشته شده باشد.

اما یک هدیه تبلیغاتی باید چگونه باشد تا اثر مثبت داشته باشد؟
مهم ترین عامل برای موثر واقع شدن یک هدیه تبلیغاتی این است که هر روز در دید و کاربردی باشد. نکته‌ای را که نباید فراموش کرد، این است که، هدیه شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد، چرا که این هدیه تبلیغاتی (که شاید بنظرتان خیلی مهم نباشد )معرف شما و کسب و کارتان است.
با مقدمات فوق سوال اساسی این است :
ادامه مطلب در لینک زیر : 
http://blog.shikopikhome.com/12101/


معامله ای مطمئن با اعضای ویژه و دارای نشان! اطلاعات بیشتر

اطلاعات تماس برق لامع - نمایندگی فردوسی (شعبه ریتس)

آدرس : فروشگاه: ایران-تهران-تهران-میدان فردوسی - ضلع شمال غربی - ابتدای سپهبد قرنی - پلاک 19

موبایل : 09121393978

تلفن : 021-88922570, 021-88809425, 021-88913564

وب سایت : www.holeashena.com


جستجو

 

کانال تلگرام

کانال آپارت